C3 მსოფლიო ავტორბოლის ჩემპიონატი

სიტროენის ავტორბოლის ისტორიაში ახალი ფურცელი იწერება
1919 წლიდან სიტროენი ყოველთვის მზად იყო მიეღო თამამი და სპორტული გამოწვევები. 1950-იან წლების ავტორბოლაში ბრენდის პირველმა მოდელებმა მნიშვნელოვანი გამარჯვება მოიპოვეს . თუმცა, 1980-იან წლებში დაიწყო მსოფლიო ავტორბოლის თანამედროვე ეპოქა. 2016 წელს, სიტროენი ყველაზე მოთხოვნადი მოდელით, ახალი C3-ით დაუბრუნდა მსოფლიო ავტორბოლის ჩემპიონატს. ამ შთამბეჭდავი ისტორიის ახალი ფურცლები უდაოდ დაიწერება …
ძლიერი დიზაინი
სიტროენის C3 WRC-ის ძლიერი ფორმები და უნიკალური დიზაინი შთამბეჭდავად გამოიყურება. ახალი C3-ის მსგავსად, C3 WRC ბრჭყინავს სიახლით და ენერგიით. ეაროდიმაკური ცვლილებები, რომელზეც შედარებით ნაკლები რეგულაციები მოქმედებს,ს აქტოურად ხელს უწყობს ავტომობილის მართვას.
უკანა ბამპერის შექმნის პროცესსში ყურადღება მიექცა ფხვიერ ზედაპირზე, როგორიც არის თოვლი ან ხრეში, ავტომობილის მანევრირების მაქსიმალურ შესაძლებლობებს. ეს აეროდინამიკური ფორმები გამოირჩევიან 3D უკანა ნათურებით, რომლებიც ახალი Citroën C3-ს უნიკალურ, მაღალტექნოლოგიურ იდენტურობას მატებს. ცენტრალურ პოზიციაში მყოფი დიფუზორის უკანა მილი გამოდევნის ჰაერის ნაკადს რომელიც ავტომობილის ქვეშ გადის. და ბოლოს, ეს ეფექტური უკანა სპოილერი ასრულებს აეროდინამიკის სისტემას. ის შედგება ქევდა “ნიჩბისგა” და რთული კონსტრუქციის ზედა დონეებისგან. უფრო მეტი ეფექტურობისთვის , სპოილერის ანსამბლეა მონტაჟდება უკან და იზრდება 50მმ-მდე მის წინამორბედთან შედარებით.
ქალაქიდან ბილიკამდე
ახალი სიტროენ C3 ინოვაციურია, ფლობს თანამედროვე ტექნოლოგიებს, და მისი მართვა უფრო მარტივი და სასიამოვნოა. გაიგეთ მეტი სიტროენის პროგრამული უზრუნველყოფის, HD კამერის (ConnectedCAM Citroën™) შესახებ, რომელთანაც დაკავშირებულია სანავიგაციო სისტემა ხმის ამომცნობი ფუნქციით, რევერსული კამერა, ღერძულა ხაზის ამომცნობი ფუნქცია და უხილავი ზონის მონიტორინგის სისტემა.
სიტროენის ავტორბოლისთვის შემქნილი საუკეთესო ძრავა
“მე ვფიქრობ, სიტროენ C3 WRC-ს აქვს ყველაზე სრუყოფილი ძრავა, რომელიც როდესმე შექმნილა. მსოფლიო ავტორბოლის ჩემპიონატში (WTCC) მონაწილეობის დროს, ჩვენი გამოცდილების მიუხედავად უკან დავიხიეთ ერთი ნაბიჯით, რამაც გვიბიძგა მიგვეღო ახალი გამოწვევა და დავბრუნებულიყავით ახალი იერსახით.GRE რეგლამენტის ჩარჩო მკაცრია, მაგრამ ის იძლევა საკმარის თავისუფლებას ახალ გადაწყვეტილებების მისაღებად. ჩვენ გვიწევს თამამი აჩევანის გაკეთება მეტად რადიკალური ტექნოლოგიური გადაწყვეტილებების ირგვლივ, რომელსაც ცხადია ახლა არ დავასახელებ! თუმცა ავღნიშნავ, რომ ვამაყობთ ჩვენი მიღწევებით, ჩვენი საქმით , განსაკურებით კი ხახუნის შემცირების კუთხით შექმნილი სიახლეებით. ეს ყველაფერი კიდევ უფრო სასიამოვნოა, რადგან არსებული მიღწევები ერთ დღეს გააქტიურდება ჩვენი წარმოების მოდელებზე და მოიცავს სიტროენის მთელ დიაპაზონს .” პეტრის დევენი(Patrice Davesne) – ძრავის მენეჯერი